Raumenų stiprinimo pratimai

Kiekvienais metais pradėdama naują sezoną daug dėmesio skiriu bendram fiziniam- stiprinu pilvo presą, nugarą, rankų, kojų, dubens raumenis, pėdas. Norint pasiekti gerų rezultatų ir bėgti techniškai vien tik bėgimo nepakanka, todėl būtina papildomai daryti įvairius pratimus, lankytis sporto salėje. Sporto salės ir treniruoklių aš nelabai mėgstu, todėl stengiuosi kuo daugiau pratimų daryti manieže po treniruotės su nedideliais svoriais ir kitom pagalbinėmis priemonėmis.

Mano rungtis (3000 metrų kliūtinis bėgimas) sudėtinga, be bėgimo reikia šokinėti per kliūtis, iš kurių sunkiausia – kliūtis su vandeniu. Todėl fizinis pasiruošimas man yra ypač svarbus. Iki sezono pradžios stengiuosi kuo labiau sustiprėti, nes šiaip jau nuo prigimties nesu labai stipti.

Štai keletas pratimų, kuriuos aš naudoju. Daugumą jų išmokau iš kinezeterapiauto Sauliaus Paliūno, kuriam esu dėkinga už rūpestį ir tai, kad kai pradedu tingėti jis mane vadina “sasyska”, tai verčia susiimti ir labiau stengtis.

Trakų pusmaratonio organizatorių nuotraukos.

 


Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė Vaida Žūsinaitė

Rėmėjai